God morgon människor!

Jag lever fortfarande så dont worry ;)

Kvällen blev super igår! Dock kommer jag inte ihåg preciiis allt som hände.. Men det mesta minns jag nog iallafall.. Vi började hemma hos Janina och förade där lite med våra poolare. Efter det drog vi iväg ut och så träffade på gatan en gammal bekant som gick i vår skola typ 2 år sen (?) och talade med honom och så. Tänka sig att vi kände igen honom fast vi såg honom senast 2 år sen! We were just ment to be ;) Heh nej skoja bara. Han var påväg till hans kompis fest så vi for med honom. Det var riktigt roligt där fast det var alldeles för lite utrymm för typ 150 personer!! Ja, det var typ nån slags födelsedags fest som vi var på.. Vi hade dock ingen present med oss. Förutom drickorna förståss. Där spenderade vi typ hela kvällen och hade det jätte kul och bekantade oss med en massa coola människor.
Jag vaknade idag hos Janina, men kommer absolut inte ihåg hur jag kom till henne!? Jag skulle fara hem övernatten och jag hade en hemkomst tid runt 03.00. Men jag hade tydligen inte farit hem utan till Janina? Janina kommer inte heller riktigt ihåg hur vi kom hem till henne.. Vi var tydligen så fulla att vi inte kommer ihåg ett dugg om slutet av kvällen. Jaja, sak samma, iallafall är vi ännu i liv!!

Nu måste jag duscha, känner mig smutsig..

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, låter som en bra kväll,haha :)

2010-05-09 @ 20:30:24
URL: http://lissanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0