Finland-Ryssland

hello!

Kollar ni på Finland-Ryssland ishockey matchen? Jag kollar! Fan också Ryssland leder 3-0! Kämpa Finland kämpa!Fast vi alla vet ju ren att Ryssland kommer att vinna.. varför är Finland alltid sämst i allting? Liksom i precis allting. Så konstigt. Men jag tycker iallafall att Finland har klarat sig riktigt bra hittils i ishockey matcherna. Eller vad vet jag? Jag förstår inte i egentligen vad de tevlar om just nu. Silver? Brons? Guld? Kvartsfinal?
Jaah kanske bäst att jag sitter tyst för mig själv och bara kollar..

Nu fortsätter jag och kolla på matchen. Håll tummarna för Finland!! =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, vad ska du göra idag? :)

2010-05-19 @ 08:38:45
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Gå in och svara på dagens fråga om du tycker om rakade eller orakade killar..

Kramis <3

2010-05-19 @ 10:26:37
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0