Sjuk bloggning

Hejhej på er sunshines!
Åh, jag har varit sjuk hela veckan och legat i 40 graders feber och haft typ lunginflammation. Så ja, ni förstår sekert att jag inte har haft årk till att blogga. Jag har sovit bara och mått dåligt. Men nu idag så känner jag mig lite bättre så då tänkte jag att det vore bra att blogga lite nu till er =)

Jag hittar inte på nåt annat att skriva om men nu vet ni iallafall att jag lever och att jag ännu uppdaterar bloggen. Men just nu så är jag somsagt sjuk så jag bloggar igen när jag blir frisk.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Synd att vara sjuk : (

2010-03-07 @ 13:04:12
Postat av: _LOvE_coolclothesxD

asså hallo 40 graders feber var du på 7khus då??? d e ju liffvs farlit!!!

2010-03-08 @ 14:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0