Nu blir det fest

Ah efter en tråkig dag så blir det nu party. Ska på en hemmafest hos Alexs kompis så det ska bli jätte jätte najs =) Ska förståss dricka mig riktigt full igen ;) Älskar att festa. Festande är typ det roligaste som finns. Det roligaste är att man aldrig riktigt kommer ihåg vad man gjort på kvällen/natten =) Hihi jag är nog the party princess of the house. Hehe kan man säga så? Jaja whatever nu blir Alex snart sur på mig eftersom han hamnar vänta på mig alltid så jäkla länge. Nu drar han mig från ärmen ren! Aja, puss på er alla, jag pussar Alex nu och hoppas att han inte är allt för sur på mig ;)

Puss o kram!




Kommentarer
Postat av: emma

Sjukt söt blogg du har! :)

2010-04-02 @ 20:31:52
URL: http://emmaochvilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0