Gomorron!

Gomorron på er söta läsare!

Sovit gott? Jag sov riktigt gott inatt =) Dock när jag vaknade så frös jag!?

Hahaha vet ni vad? Jag var på facebook med i en såndära clubb om en random-kändis från sverige, och vet ni, han som höll uppe den dära clubben så han slängde ut mig från den! Hahaha jag och några andra var liksom boss där i klubben och vi "mobbade" dom andra som var med i klubben litegran kanske.. Men asså att han slängde ut oss! Hihi jaja.

Snart ska jag hoppa i duschen och sen drar jag till skolan. Usch så tråkigt med skola, men vad kan man åt det. Hoppas på ett bra yrke i framtiden då iallafall. Och en rik framtid ;) Alla vill ju vara rika? Klart man vill ha mycke pengar så man kan köpa precis det man vill ha. Liksom om jag nu råkar vela ha en moppe, så då går jag till äffären och köper en moppe! Ljuvligt va!?

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej

hur är allt med dej?

kram

2010-04-13 @ 14:10:15
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0