Dagens frågor

Postat av: ?

Är du inte lite bitch när du gjorde slut med Alex eftersom du börjat gilla en annan kille ?

Hej kära du ;) Jag följer mitt eget hjärta och gör det jag tycker är bäst och gör mig glad. Jag märkte att jag gillar mera en annan person än min dåvarande pojkvän. Jag tycker det sku ha vart jätte elakt om jag skulle ha fortsatt fårat förhållande fast jag är mer intresserad av en helt annan kille. Tycker inte du också det? Jag gör precis det jag själv tycker är rätt och är bäst. Inget konstigt med det, eller hur? Puss på dej!


Postat av: ?

Fixa brunkrämet lite bättre, vah ?

Hejsan sötnos! Jag tycker inte att jag behöver "försvara" mig själv för mitt utseende, men nu just så känner jag för mig att jag vill det. Du syftar på den där ena bilden som är från inlägget "2006 och 2010". Jag kan säga att jag prövade brun utan sol dagen innan jag tog bilden, och som du ser så blev resultatet inte det bästa. Lite fläckar här och där. Men nu för tiden solar jag solarium (vilket du antagligen inte gör) så inga fläckar finns mera ;) Trevligt iallafall att du kollar mitt utseende så nogrannt att du märker sånt där =) Jag trivs med mitt utseende och bryr mig absolut inte vad andra människor tänker om mig. Pussss på dej också!


Kommentarer
Postat av: jllicious & Llicious

tjutju!

checka SVERIGES SNYGGASTE blogg darling's; JLlicious.blogg.se

(nyt låt i bloggen när J'licious SJUNGER - HERO)

2010-04-18 @ 03:35:30
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0