28.04.2010

Hola allihopa! =)

Hur mår ni då? Jag mår prima som vanligt. Solen skiner och livet ler. Är så glad just nu att jag bara ler och nynnar för mig själv. Ska snart fara till stan och chilla lite där ;) Ni vet, jag är en sånhär chill-människa ;) Hehe. Okej det där var inte roligt eller hur?! haha.

Snart är det fredag och då firar vi valborg här i Finland. Ni vet, jag bor ju i Finland. Valborg betyder altså fest fest fest.. Ungdomar brukar här i huvudstaden fara till en viss "park" och dricka och festa och ha roligt där. Såklart ska jag också med mina vänner fara dit!! As nice! Kan det inte vara fredag nu ren? Längtar sååååå.

Vad ska ni idag mina kära läsare? Jag ska nu göra mig färdig och sen så tar jag en cigg! =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0