26.4.2010

Hola alla gullungar! =)

Har inte bloggat på typ 100000000 dagar, så ursäkta för det =( Men nu är jag tillbaka igen!

Hur har ni haft det? Jag har haft det prima under de här dagarna. Fyllde ju 15 år förra onsdagen(21.4) så jag har festat ganska mycket. Gillar ni att festa mina kära läsare? Jag gillar!! Kan lägga upp några party bilder senare om ni vill, har ju fått min kamera tillbaka nu ;) Wohooo vilken duktig tjej jag är som gick hem till random killen och bad tillbaka min älskade kamera!! Alla tjejer skulle inte ha klarat av det ;) Men ni vet, jag är ju Kassye the princess of the house..

Jag hade glömt bort helt att hur härligt det är att blogga!! Så himla härligt och friande att bara få skriva och skriva och skriva. Me like.

Hörs strax!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haft en bra helg? :)

2010-04-26 @ 20:35:46
URL: http://helenavesterlund.blogg.se/
Postat av: SAMANTHA

det står att du är 15 år.. hurfan kan du ha sillisar då?:o

2010-04-26 @ 21:19:16
URL: http://cforchanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0