17.04.2010

Godmorgon!

Fyfan vad pinsam jag är när jag är full! Haha jag började typ och dansa för några främmande pojkar och så.. Haha.
Justde. Jag gjorde slut med Alex på torsdag! Fan vad hemskt. Aja jag gjorde slut eftersom jag börjat gilla en annan kille.. Vilken hemsk person jag är. Och vilken hemsk baksmella jag har idag!

Igår var det iallafall jätte roligt med tjejerna! Vi drack massor av shotts och dansade och skrattade och hade det ytterst trevligt =) Vi firade Michelle som fyllde 15 år på torsdag.

Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: ?

Är du inte lite bitch när du gjorde slut med Alex eftersom du börjat gilla en annan kille ?

2010-04-17 @ 14:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0