08.04.2010

Holaa the princess is talking ;)

Vet ni vad? Jag fyller år den 21 april! Samma dag som min vän Kenza =) Men asså tänka sig att jag fyller helt snart. Liksom the princess of the house fyller år snart.
Dah, anyway så ska jag ha en jätte stor fest för all som jag känner eller så! Det ska bli så himla kul. Jag är ju såklart the princess of the night då, så alla kommer ju ba att vela typ dansa bara med mig ;) Jaja, det är ju 13 dagar nu tills jag fyller. Herrregud så lite? Naw, jag gillar födelsedagar!

Annars då? Hur mår ni mina kära läsare? Jag mår prima idag! Igår på kvällen hade jag lite mag- knip eller nåt, men idag mår jag jätte bra =) Sommaren närmar sig och det blir dag för dag varmare, så klart jag mår prima. Saknar dock lite Alex, men sånt är livet. Ni vet.

Nu ska the princess of the house göra nåt roligt, så vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0