03.04.2010

Godmorgon sötingar!

Herregud vad tidigt jag är uppe fast jag festade igår. Kanske beror på att jag inte var såå full? Hehe jaja whatewö jag är iallafall vaken ren, vilket ju är fantastiskt =) Alex sover här brevid mig, jag vill inte väcka honom så jag får trycka svagt på tangenterna ;) 

Igår var det iallafall jätte kul. Vi dansade och sjöng singstar och kan ni gissa vem som sjöng bäst? Ofc the party princess of the house, asså jag ;) Ja och så drack vi såklart jätte mycket. Jag kan lägga upp lite bilder från festen senare om ni vill =) Menmen ni vet den vanliga hemmafest stämmningen? Ja sån stämmning var det igår =)

Somsagt så sover min älskade Alex här brevid mig och nu ska jag försöka väcka honom med några pussar och sen blir det gos =)

Vi hörs om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0