22.09.2010

Halooooj bloggen! Fan va länge sen sist..

Guuuud va jag har saknat att blogga. Påriktit. Jag har saknat så jävla mycket. Nu kommer jag igen att börja blogga. Jag vill göra det här till min vardag igen. Jag vill. Och jag ska göra. Älskar att skriva i min egen blogg. Det är avslappnande.

Det har blivit höst nu. Egentligen ganska mysit om man tänker. Man kan krypa ner under en varm tjock filt med en varm kakao kopp i handen och kolla på favorit programmet eller läsa en bok. Åååååh vad jag blev sugen på att krypa under en filt nu och dricka varm kakao!
En annan bra sak med hösten är att man kan börja använda super snygga boots! Jag köpte ett par ljuvliga bruna boots på lördagen och altså fan att jag bara älskar dom! Helt underbara.

Puss o hejjjjj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0