15.05.2010

Hejhej sunshines!

Underbart väder har det varit idag, eller hur =)

Älskar älskar älskar sommaren så mycket! Gör ni det också? =)
Idag har jag legat hela dagen i solen med min mamma! Först solade vi på gården och sen cyklade vi till stranden och solade där i typ 4 timmar? Vi hade en liten piknik där såklart =) Sen kom vi tillbaka hem och solade ännu en stund på gården. Har brännt mig lite, men whatever om några dagar är röda färgen borta och då är jag brun som bara vad!!! Det har varit 29 grader varmt idag här i Finland =) I like.

Jag spenderar min lördagskväll idag hemma för att jag är alldeles för trött för fest. Gårdagen blev ganska "tragisk" och lite farlig på grund av att jag och mina kompisar var så fulla.. Men vi hade kul för det mesta..

Det låter kanske här i bloggen som om jag dricker och festar jätte mycket, men jag tycker att jag festar precis lika mycket som vilken annan 15 åring. Ibland kanske överdriver jag också lite med hur full jag varit.. Men det är ju bara kul att överdriva så att ni skulle ha nåt roligt och intressant att läsa.
Naw, vad gullig jag är när jag tänker på er mina kära läsare!? Soo kassye style!!

Gonatt ni gjorde min dag med era fina kommentarer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0