05.05.2010

Hej sötisar!

Allt bra? Jag mår prima =) Har kommit över festande nu! På måndag blev det sista kvällen vi festade.. En liiiite förlängd valborg hade vi.. Men skit samma, det var kul iallafall!

Hade idag 2 stycken prov. Religion och modersmål. Nu före sommarlovet så har vi typ 10 projekt som ska göras och iallafall 5 prov. Varför varfö varför!!!! Hatar sånthär skol stress! Och jag hatar att skriva om skolan hit till bloggen för jag vet att ni inte vill läsa om skola. Men nu gör jag det iallafall. Skola är soo not kassye style!

Annars då? Sommarn närmar sig äääntligen=))) Jag har så jäkla mycket planer inför sommaren =) Roliga planer förståss!
Fan klockan är ju ren sådär mycket!! Måste dra till stan nu och fixa lite grejjer ;)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0