Hos Alexandra och ska dricka mig riktigt full på kvällen!

Nu befinner jag mig hos min bästavän Alexandra =) Ytters trevligt. På kvällen blir det party och då ska jag dricka mig riktigt full!!! Alexandra ska väll också, hihi.
Vi köpte dricka, chips och godis för typ 103 euro asså typ 1030 kronor =) Nu måst vi gömma all dricka i hennes rum eftersom hennes föräldrar inte får se dom ju ;) Jaja, snart kommer Michelle hit med mer dricka =) Alex kankse kommer senare med sina vänner. Alex är ju min pojkvän som ni läste tidigare =)

Btw Michelle tänkte köra kollision just med sin moppe!!!! Herrrregud vad vi blev rädda och oroliga! Tänk om den där stora äckliga bussen sku ha åkt på henne! Hon sku ligga på sjukhus och vara typ förlamad. Usch vad jag hatar bussar.. Men som tur så hände det inget speciellt! :) Det betyder att hon kan vara med på partyt på kvällen =)

Nu ska vi chilla och snart börja sminka oss och sen så tar vi en sväng på stan. Sen så blir det party!!!!

Bilder kommer senare! =)

Kommentarer
Postat av: emmy

Låter roligt ;)

2010-03-27 @ 12:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0