God kväll på er alla =)




God kväll kära blogg läsare!
Såg ni på melodifestivalen igår? Jag såg och jag tycker att den rätta låten vann. Anna har en sån fin röst att man liksom ba önskar att man själv sku ha en lika fin. Hoppas att det går brs för henne i Oslo, och jag tror seriöst att hon kommer att vinna hela skiten! Jag gillade också Salem väldigt mycket! Han är så underbar. Vad tycker ni då? Vem borde ha vunnit?
Annors så har jag vart på stan idag med min goda vän Sofia som kom igår hem från Thailand och det var jätte kul att se henne igen =) Och gud så hon var brun! jag blev lite avis.. Hehe.
Där uppe så är en bild av mej när vi var i butiken och handlade lite. Hehe gillar inte ni också min min? Hehe ;)

Nu ska jag ut och jogga och sen så blir det bastu =) Kram på er fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du sett New Moon? :D

2010-03-14 @ 20:53:40
URL: http://labiosrosados.blogg.se/
Postat av: alex

svar:

Tack så jättemycket , vad glad jag blir ! =)

2010-03-15 @ 02:04:27
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: annie

usch, nej!!! jag hatar anna!!! jag ville att eric saade skulle vinna!!!! jag tycker att anna lät som en halvdöd kråka som försökte leka shakira!!!!

2010-03-21 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0