30.03.2010

God morgon på er!

Igår blev det en dålig uppdate och idag kommer det att bli en ännu sämre! Ska nämligen köra upp till Vasa med pappa för att hjälpa min syster med sin flyttning hit ner till Helsingfors. Vasa är typ 500 kilometer härifrån. Så genast efter skolan så kommer pappa och söker mig och sen så sitter vi i vår bil i typ 5 timmar!
Min syster har asså studerat i Vasa till lärare, men nu flyttar hon tibax till huvudstaden =)

Jaja, nu blir det skola och jag slkutar först kl. 16!

Hinner inte slänga in nån bild nu, men ha det så jätte bra och fint så hörs vi senare nåttag =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: _LOvE_coolclothesxD

aij Vasa så som i GUSTAV VASA hahahha...hehhe..

2010-03-31 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0