18.07.2010

Ojdå, det var länge sen!

Jag kom idag hem från Saarenmaa (en stad i Estland, för er som inte visste) efter att ha spenderat 4 dagar där med min mamma. Vi har haft det suuuuuuper skönt och bara slappnat av. Vårt hotell var underbart och det kändes som om vi skulle ha varit i typ Spanien. Vädret var jätte bra mellan 25 och 30 grader varje dag! Lovely.
Jag är förälskad i den staden. En liten trevlig och super mysig stad var allt är helt underbart. Jag har varit där en gång tidigare 3 år sen, men den här gången blev jag förälskad i den. Så ljuuuuuvlig!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter najs :)

2010-07-19 @ 09:10:33
Postat av: jch

snygg klädsel

2010-07-20 @ 22:50:41
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0