Svar på frågorna

Hurdan familj har du ?

Jag är yngst av 4 barn, så altså jag har 2 storesystrar och 1 storebror + mamma & pappa (:


vad tycker du om bloggerskan paow och dessie?

Jadu vad sku jag kunna säga om dom? De har ju en nöjesfull blogg som lockar läsare, men att bete sig som en kaxig bitch kanske inte alltid är det bästa sättet att skaffa läsare och bli rik? Jag själv läser inte deras blogg men jag har hört talas om att de är kaxiga och såå.
Jag känner ju inte dem, men jag tror att de kan vara riktigt trevliga och bra tjejer i verkliga livet. Dock förstår jag inte varför de går på solarium typ 4 gånger i veckan och skaffar hudcancer åt sig..

Varför har du en blogg i blogg.se om du bor i Finland?

En ganska bra fråga måst jag säga! Jo jag valde att göra en blogg till blogg.se eftersom att bloggar inte är så kända här i Finland och nästan ingen läser över huvudtaget alls bloggar.

Hur lång är du ?

164,5 tror jag (:

Har du en pojkvän?

Nepp

Vad sku du göra om du vann 1 miljon kronor?


JAAAAAAAAA JAG HAR VUNNIT 1 MILJON KRONOR!!!!!!!!!!!!!!! och så sku jag shoppa låss och fara på nån resa. Eller snarare många resor =)

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Japp nemen fyfan så hemska Dessie och Paow är!!

2010-02-08 @ 11:15:53
Postat av: erika

vad söt du är :)

2010-02-10 @ 09:52:34
Postat av: sandra

Söt du är =)

2010-02-10 @ 10:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0