Jag har världens bästa tjejer!

Naw, jag älskar nog mina bästisar såå mycke! Vi har så mycket goda minnen som jag aldri kommer att glömma. Jag kan vara 100% mig själv i doms sällskap och jag litar på dom till 100%. How good is that? Very good! Man måste ju kunna lita på sina vänner och inte behöva leka nån annan än sig själv.

Vi gör altid allt möjligt galet som bara vi förstår. Tex. på förra sommaren
 så ringde vi till en helt främmande pojke som var som skådespelare i en sommarteater som vi var och titta på, och så blev vi kompis med honom. Ja, vi blev kompis med en främmande pojke som vi alla tyckte att var så söt och snygg. Hehe, oj vad ja längar till sommaren, och att vi slipper till sommarteatern.

Tjejer, jag älskar er så mycket och kommer altid att göra det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter härligt!

2010-02-14 @ 19:17:06
Postat av: EMILIA

vad roligt! annorlunda med godis i micron, haha.

2010-02-15 @ 09:39:55
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: sandra

Nu har jag åter igen en ny tävling på bloggen som kommer innom kort idag/ikväll! Missa inte mina fantastiska priser som ingen annan blogg har! (Alltid av ett värde av minst 1000:-) Det är helt upp till dig om du ska bli den lyckliga vinnaren! För att inte missa fler av mina härliga tävlingar så följ mig via bloglovin!



Lycka till så ses vi ikväll!

2010-02-15 @ 14:50:41
URL: http://sandera.blogg.se/
Postat av: Baby J

Thanks for the birthday wishes!

2010-02-15 @ 17:33:07
URL: http://finest.se/djbabyj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0