Hejsaaaaan

Hej jag årkade inte lägga upp bilder igår på kvällen eftersom vi kom hem först vid 00 tiden. Det var iallafall riktigt chill på kulturkvällen. Me like.

Michelle blev somsagt övernatten hos mig. Vi vaknade vid 10 och kekade morgonmål. Det blev mörkt bröd, youghurt och oboy. Nu kom vi just för en stund sedan hem från stan. Vi var och äta kinamat som var super gött. Vår bästis Alexandra hängde också med så det var riktigt kul eftersom hon idag åker till Gran Canaria och är där hela lovet. Hehe när vi väntade på att servitricen (stavning?) skulle komma och ge räkningen till oss, så ville jag hela tiden sträcka handen upp och ropa *check please*, men Alexandra skämdes för mig så jag gjorde inte det. Hehe.
Annars, jag färgade håret igår till lite mörkare. Vet inte riktigt hur det blev men jag håller denna färg iallafall nu en liten stund säkerligen.





Hade dom här skorna idag på mig.


Kommentarer
Postat av: _LOvE_coolclothesxD

URSÄÄKCKTTAA ; MEN ÄR JAG DN ÄNDA SOM VILL VETA MEER??? DU HAR INTE UPPDATERAT... JAG TYCKER DU HAR EET FINT LIV OCH SKULLE LIXOM VILLA VETA MEEER...

2010-02-23 @ 19:09:36
Postat av: _LOvE_coolclothesxD

ASSÅ HALLOOO, KAN DU UPPDATERA... SNÄLLA :'( PLZ

2010-02-24 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0