!

Tjenaaaaa!

Kom just hem. Jag var först hos min kompis och sen tog vi en liten runda på stan. Åh, jag såg världens snyggaste pojke där! Han var så snygg att jag nästan gick mot en stolpe när jag bara stirrade på honom. Seriöst så tänkte jag gå fram till honom och tala, men kompisen sa till mej att "nejnej nu går vi". Hehe kääääärlek. Såg också ett par jätte snygga skor men kunde tyverr inte köpa dom för dom var så jätte dyra.. Annors så mår jag ju riktigt bra, har ännu lite snuva och hosta men sånt är livet. Ska nu käka nåt och sen kolla på kvällens tv program ;) Juste, min syster kommer idag hem! Har längtat så. Najs.



Kommentarer
Postat av: emmele

hehe oj, tur att du inte gick mot stolpen ändå ;)

2010-02-11 @ 21:43:21
Postat av: sofie

heneeeee :>

2010-02-12 @ 07:09:18
Postat av: jennye

sötnos!

2010-02-12 @ 15:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0