16.08.2010

Tjena skolan!

Ni vet den där känslan, då man spenderat ett helt sommarlov utan skola eller stress eller sitt jobb, och efter allt detta hamnar på hösten fara till baka till skolan eller jobbet. Den där äckliga och kanske lite lite sorliga känslan. Jag upplevde den igår. Det var hemskt. Mamma sa att jag äggade upp mig. Jag vet inte varför jag upplevde den där känslan egentligen. Jag började ju endå 9an nu. Stackars små 7orna som var säkert liiivrädda haha.
Den där känslan uppstod nu mest för att sommarlovet tog slut och att skolan började- och liksom det betyder att jag måst kämpa så jävlit mycket det här året för att slippa från klassen. Ni vet, jag är inte preciiiis den bästa i skolan. Skärskildt inte på matematik. Usch. Fanfanfan sommarlov nu tack! Ibland tänker jag att varför måst jag vara så dum i huvudet? Varför kan jag inte vara smart? Jag vet liksom inte ens typ var Kina ligger på kartan. Jag vet inte om Chile är ett land eller en stad. Hur kan alla andra mina klasskompisar veta det?! Jag e så duuuuuuum! Men jag tror att det går i släkten, så det är bara att skylla på min mamma och pappa och på deras föräldrar ;) Nää men det går inte att skylla på nån. Eller jo, kanske på mig för det kan ju bero på att jag är så lat att jag inte årkar läsa så mycket till prov och sånt. Men nu undrar jag att hur kan man vara "lat" om man liksom inte gillar att läsa? Haha dagens fundering :D

Godnatt sov gott och dröm fina drömmar! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0