Förstora läpparna

Hej igen allihopa ♥      

Vet ni vad? Jag har seriöst funderat på att sätta botox i läppen! Eller det är väll inte botox man sätter i läppen utan det är nåt annat medel. Men ni förstår vell ändå vad jag menar? Mina läppar är påriktigt jätte små och jag har alltid velat ha större läppar. Inte riktigt lika stora som Alexandra har ändå, men nog så mycket att det syns ;) Jag har funderat på detta väldigt länge och funderar på att verkligen göra det. Jag har tagit reda på prisen och smärtan som man får och ställen man kan göra det på mm. Min mamma tycker att jag ska hålla läpparna naturliga men att hon ändå respekterar mitt val. Rätt skönt va!?

Vad tycker ni? Förstora läpparna eller inte?

 


Kommentarer
Postat av: amanda

Tycker att stora läppar är jätte fint, så länge dom inte är överdrivet stora. Jag tycker du borde göra det om du vill, för visst är det snyggt! hur mycket kostar det? :)

2010-04-15 @ 19:56:47
URL: http://aamannnnda.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag röstar för naturliga läppar (:

2010-04-15 @ 20:27:33
Postat av: Ammi

hoppas du haft en bra dag :)

2010-04-15 @ 20:28:01
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: SAbrina

om det är dina läppar på bilden till höger så är dem inte särskilt små :)



hade också velat testa 1gång, bara för å se hur det ser ut typ :) det går ju ur kroppen tillslut, det är väl det bästa med läppförstoring, att det faktiskt går bort sen om man är missnöjd.



men sen kanske man blir beroende & vill ha mer & mer, och då är det illa!

2010-04-16 @ 15:58:39
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0