Det blev shopping

Tjena tjena, er favvo bloggare här!

Hoppas er dag har vart super, för min har vart det! Ni måste ju få ha lika roligt som er favvo bloggare! Annors blir det ju orättvist. Jag köpte en hel del idag =) Fick pengar av mamma till shopping, så det var ju riktigt snällt av henne, eller hur. Det är så lyxit att vara bortskämd.. Man får liksom precis allt man vill ha och ännu mer. Lovely. Jag kan visa till er senare allt jag köpte =)

Justde! Hihi vet ni vem vi såg när vi gick i stan? Elsa. Asså Elsa från min skola. En tjej som tror att hon är snygg och cool fast hon påriktigt är typ hatad av alla! Stackars tjej säger jag bara. Patetisk människa ska ni veta. Menmen hihi vi har iallafall nåt att skratta till när vi tänker på Elsa ;) Haha hon gör vår dag liksom! Hehe nej skojja bara. Men seriöst så kan man väll säga att jag hatar henne? Som tur läser hon inte min blogg!

Aja, nu ska jag hoppa i duschen!


Kommentarer
Postat av: freja

ja känner iden dig såååå med den där elsa....haha xD i min skola går det också en tjej som är precis som den där elsa...tror sig vara coolast och populärast av alla i hela skolan..men så e de inte...:D

2010-04-07 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0