03.05.2010

Hello älsklingar ;)

Festande fortsatte ännu igår kväll.. Håller jag på att bli alkoholist? Hoppas inte det. hehe nej, klart jag vet mina egna gränsar och hur mycket alkohol jag tål och så. Men ni vet, ibland vill man bara släppa loss och ha roligt med kompisarna. Och en massa random typer i det här tillfället haha! Har festat nu i 4 dagar i sträck utan nån paus. Bara festat och festat. Nej, jag har inga alkohol problem om ni undrar! Vilket ni säkert gör. Idag lär vi väll inte mera dricka..

Annars då? Vad annat har jag gjort än att festa? Jo, vi satt ute på ett gräs plan och chillade i solen och drack samtidigt och åt jordgubbar. Så jävla roligt att det blir sommar!! we like that.

jag råkade också ut för en väääldigt pinsam situation igår kväll! Vi var på stan och satt på ett par bänkar och vi alla hade var sin öl i handen och så vi rökte samtidigt. Och med min goda tur så går min mammas syster förbi och hälsar på mig glatt, och så ser hon min cigg och öl! Hon blev visst lite chockad när hon såg att jag med mina poolare satt i stan en sönda kväll och supade. Jaja, som tur är hon ganska chill!

Nej hörrni, nu måst jag duscha! Hörs snart =)

Kommentarer
Postat av: eemmaaj

hey sweetie! :D

nu har jag frågestund på bloggen, så kom igen nu!! fråga hihi, puss

2010-05-03 @ 18:24:22
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Sandra Törn

Hej!



Ramlade in på din blogg och ville bara lämna en kommentar. (:



Har precis skrivit ett inlägg om hur du gör egna ansiktsmasker, kolla in det om du är intresserad! (:



/Sandra Törn

2010-05-03 @ 18:51:26
URL: http://www.scenbloggen.com/sandratorn/
Postat av: malinjohanzon

fin blogg :)

hur är det med dig?

2010-05-03 @ 21:06:52
URL: http://malinjohanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0