Svar på frågorna!

Har du en pojkvän ?
Nee jag är singel ;)

Har du nåt djur?
Nepp men jag har haft två guldfiskar när jag var liten =)

Vilka är dina bästa vänner?
Dom underbaraste Michelle och Alexandra =)

Vad tycker du om blondinbellas och tyras nya show ?
Riktigt bra tycker jag! Bella verkar så mycket mera chill eller så i showen och det tycker jag är jätte bra (: Jag kommer nog att titta på deras show i fortsättningen också!

var bor du?
I Finland ;)

har du hobbies?
Jag joggar och går på aerobic då och då (:

vet du vem dima bilan e?
Ja han van eurovisionen år 2008! Snygg är han ju ;) Jag var faktist ett tag galet kär i honom!

har ätit jordäpplen nångån?
Nej vad är det? Vanliga äpplen eller? :)

ser du på ANTM?
Japp ett av mina bästa tv program! =)

har du varit i turun sinapi?
Hehe nej det har jag inte. Men jag har ätit turun sinappia ;)

är du en fjortis?
Haha nej jag var en fjortis när jag var yngre men det är jag faktist inte mera som tur =) Oj den där fjortisperioden..

går du i skolan?
Klart jag går!

känner du nån som heter REGINE?
Hehe nej jag känner inte direkt, men jag vet en som heter Regine ;)

Hur gammal är du?
14 och fyller 15 den 21 april (:

Vart i Finland bor du?
I Helsingfors altså Helsinki. Så huvudstaden altså :)

Vilken klass går du i?
8A och min klass är världens bästa hihi =)

Varför började du blogga?

Jag har fölt Blondinbellas och Kenzas blogg i många år och så tänkte jag att det sku vara roligt om jag själv sku ha en blogg =) Det är roligt att skriva om sitt eget liv till andra människor och själv kunna minnas senare i livet att vad jag gjort och så. Dock är det här min 3dje blogg! =)

Vilka bloggar följer du?
Blondinbella.se, Kenzas.se, Kissies.se, Dennism.se, Mammamarlie93.blogg.se, Storstadspojken.se Tolvsexton.blogg.se och så händer det ju att jag kikar in hos Paow.se och Desireenilsson.blogg.se ibland ;)
Här är svaren till era frågor som ni har skickat =) Tack för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0