Kom just hem från stan

Hejhej! =)

Kom just hem från stan. Har shoppat med bästisarna hela dagen och fötterna är typ mos nu. Hehe. Jag köpte en ny vår jacka från HM för 39.90 euro, altså typ 390 kronor blir det väll (: Den är riktigt fin, jag gillar! Kan visa en bild eller nåt senare. Justde jag köpte också en topp från Gina Tricot. Kan visa en bild på den också senare. Åh jag älskar när man kan börja ha solbrillor ute! Så jävla underbaaaaart liksom.

Justde! Jag såg att jag har haft rekord på besökare idag! jag är så glad att ni inte vet. Hoppas ni fortsätter att följa min blogg =) Ska väll försöka uppdatera lite oftare och så nu.

Jaja, så blir det dagens outfit igen idag! Spegeln är bara lite smutsig så jag måst väll tvätta den eller nåt så bilden blir ens lite bra, hihi.


Kommentarer
Postat av: _LOvE_coolclothesxD

COOlt ja va oxå å shoppa li' idaa :DDDDDDDDDDDD benen är som gjorda av madelera ;P

2010-03-16 @ 18:35:44
Postat av: Anonym

Fint !

2010-03-16 @ 21:15:44
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om ett halsband från MissDee?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen hittar du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott!

2010-03-17 @ 09:01:29
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0