Kärlek!

Kärlek. En känsla som får mig att älska livet och vara lycklig. Någonting jag behöver. Någonting jag fått. Kärlek en känsla som jag älskar.
Jag kan vara stolt när jag nu säger att jag fått kärleken igen till mitt liv. Jag har hittat nåt att älska. Nåt att älska så mycket att jag är beredd på att göra vad som helst för att älska honom förevigt. Alex, min man, jag älskar dig över hela mitt hjärta. Du får mig att vara lycklig. Du får mig att le och vara glad. Du får mig att älska dig så himla mycket! Varje dag får du mig att vara lycklig. Lycka, det vill jag aldrig förlora. Dig vill jag aldrig förlora.

Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Naaw, grattis :))

2010-03-25 @ 19:57:54
Postat av: Alma

Vad sött!

2010-03-25 @ 20:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0