Holaaaa

Hola amigos, que pasa ?

Jag vaknade vid 11 tiden och så har jag käkat morgonmål i lugn och ro. Skönt. Jag sover fortfarande ännu lite dåligt eftersom jag hostar så mycket på nätterna, menmen vi får hoppas att det går över så fort som möjligt. Har varit jätte mycket sjuk på hösten och nu på vintern.

Idag ska jag åka till stan och shoppa lite för jag har ju legat hemma hela förra veckan, så jag har ju längtat lite till butikerna ;) Njah, eller då så blir det väll window shopping för jag har ont om pengar just nu. Månadspengen kommer den 15. Naaw tack mamma för att du ger mig månadspeng varje månad! I vilket fall som helst så ska jag träffa tjejorna i stan och min buss far om 15 minuter så jag har väll lite brådis tror jag. Hehhe.



Kommentarer
Postat av: louise

Söt du är!

2010-03-08 @ 15:38:30
Postat av: Febbs

FIN BILD KASSYE!!

2010-03-08 @ 21:51:15
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0