30.06.2010

God morgon!

Vi hade det jätte roligt med mamma igår i Tallin. Vi solade på sun deck på båten och talade tjej saker och helt enkelt bara njöt och firde mammas första semesterdag. I Tallin gick vi runt i stan och njöt av det underbara vädret. Såklart shoppade vi ju också en del och jag blev förälskad i en t-skjorta som jag bara måste köpa! 

Idag vaknade jag rätt tidigt fast jag hade tänkt att jag ska sova länge. Solen skiner ju för fullt så det störde ju inte att jag gick ut på gården och njöt av den härliga morgon solen.
Nu ska jag snart fara till stan och titta lite om jag hittar något billigt och fint på rean. Jag älskar verkligen när butikerna har rea!

       


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jätte söt outfit !

Vart köpte du den där jeans västen ,den var superfin! :D

2010-06-30 @ 11:42:28
URL: http://pavooos.blogg.se/
Postat av: Axsupaxsu<3

Nog kmr du väll gulle ti festen på torsda? ;)

2010-06-30 @ 15:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0