28.06.2010

Helou bloggen, nu ska jag blogga igen som vanligt.

Idag har jag spenderat hela dagen med min bästavän Michelle. Vi började dagen med lite shopping eftersom det är rea nu i alla butiker, och efter det åkte vi till mig och solade och chillade och hade lika roligt som vanligt. Vädret har varit super nu i några dagar och jag hoppas att det är lika fint väder imorgon då jag åker till Tallin med min mamma på dagskryssning. Det ska bli jätte roligt!

Justde jag kan väll passa på att säga att jag färgade håret idag till blondre.


Söta Michelle och jag


Michelle!


Hahaha jag med fjortis läppar! En hemsk bild men där har ni något att skrtta åt :-D

  
Vi delade en pizza


Jag





Kommentarer
Postat av: Helene

Söta bilder! :) Ha en bra dag

2010-06-28 @ 21:07:16
Postat av: m

nam pizza! :D

2010-06-29 @ 08:19:56
Postat av: Emma

Åh, gott med pizza! :D

2010-06-29 @ 23:29:40
URL: http://emmabacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0