15.06.2010

God morgon!

Idag ska jag åka till borgbacken med vännerna. Vädret är lite muligt men solen tittar nog fram emellan. Men det betyder ju bara att det är kort kö till alla maskiner.
Jag brukar inte våga gå i dom hemska maskinerna men idag ska jag våga åka i alla! Jag måst ju herregud. Dom andra får lov att tvinga mig vad jag än säger. Men iallafall ska det bli jätte roligt att få spendera hela dagen med mina underbara vänner. Imorgon åker jag ju på skriba lägret så då kommer jag att vara 1 vecka utan dem.





Kommentarer
Postat av: Daniel

å kuuuul med borgbacken!!!! Ha så bästast!!

2010-06-16 @ 13:36:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ewwwaaa

ljuuuuuuuvliiii bild du ha på dej där uppe i högra hörne var det står "om kassye" den är såååååååååååååååå fiin!!!! ja bara älskar den!! var är den tagen???

2010-06-28 @ 13:12:10
Postat av: patricia

Snyggt linne!Vart är de köpt?=)

2010-07-26 @ 16:55:08
URL: http://patriciamutas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0