04.07.2010

Jag märkte just att de är juli ren! Sommaren har ju gått jätte snabbt! Snart börjar skolan ju. Äsch nej men det är ju ännu över 1 månad kvar till det.

Jag är fortfarande helt röd i ansiktet så jag har hållits bara hemma idag. Och jag menar faktist att mitt ansikte är SUPER RÖTT och inte bara lite rött och sött sol bränt. Min bästavän kom igår på kvällen hem till mig och när jag öppnade dörren till henne så tänkte hon få en chock när hon såg mig och mitt ansikte. Det är rödare än någonsin och jag fattar inte hur det kan ha blivit så rött. Jag har liksom inte riktigt brännt något annat än mitt ansikte. Lite magen och låren men de är inte heller nära på lika mycket brända som ansiktet.


Haahhaha en rolig bild av mig som jag tog för några dagar sen :-D


Kommentarer
Postat av: Josef

Söt bild :)

2010-07-04 @ 14:58:57
Postat av: bitterfittan

hoppas du har en bra söndag babe? (:

2010-07-04 @ 15:17:24
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Madde

Fin bild. Hur mår du idag? Kram

2010-07-06 @ 14:41:21
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0