Ni kanske undrar att varför jag skrev i förra inlägget så som jag skrev. Saken är så att jag och min pojkvänn gjorde slut. Jo javet, jag skrev då i frågestunden att jag inte hadde nån pojkvän men vi hade faktist varit tillsammans i över 2 år. Han var min första riktiga kärlek. Vi hade allting pefekt i 1½ år. Vi älskade varandra och gjorde allting för att allting sku vara bra coh vi sku vara lyckliga. Vi var lyckliga och vi hade allting bra och vi trodde att vårat förhållande skulle räcka hela vårt liv. Vi planerade vår framtid och namnen på våra barn som vi skulle skaffa nångång. Åh såna planer! Somsagt så hade vi allting perfekt i 1½ år, men nu under det senaste halva året så har vi helatiden varit on/off. Ibland var vi tillsammans och ibland var vi skilda. Och då just när jag svarade på frågorna i frågestunden så var jag sur på honom och vi var inte tillsammans. 
Det dåliga började när han började ljuga för mig. Jag hatar lögner. Och det var inte alls roligt att höra på  hans äckliga lögner medan jag visste sanningen. jag vill inte gå in på vad han ljög om här i bloggen.
Men asså då i förrgår så träffades vi och jag lämnade honom. Förevigt. Jag älskade honom på riktigt och det gjör ont att vi inte mera är tillsammans. Men så här är det ändå bättre. Han är inte värd mig. Jag är värd nån mycket bättre. nån som jag kan lita på. Nån som inte ljuger.
Jag blir inte och gråta nu längre. Jag är stark och jag klarar det här, Im a singel now!

Jag har gråtit nu sen förrgår men nu ska jag träffa tjejerna och vi ska göra nåt roligt tillsammans så jag blir igen glad!

Pusss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: minnie

åh du klarar det! =)

2010-02-17 @ 17:13:45
Postat av: _LOvE_coolclothesxD

just throw ur hands in the air and shout ' single life, here i come' :DDDDDDDDDDDDDD

2010-02-17 @ 17:43:26
Postat av: Anonym

Hej!

Är du en tävlings människa?

Då borde du vara med och tävla om 1000 kronor i valfri butik. Tävlingen är på min blogg och det är ny tävling varje vecka! Alltid över 1000 lappen, bra va?



Vi ses på bloggen och lycka till!

2010-02-17 @ 19:52:24
URL: http://sandera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0