Gomorron!

Jag vaknade nyss med en rejäl hosta och snuva. Sjuk igen? Gaah, altså jag var typ förra veckan sjuk och vill absolut inte vara det igen. Okey det är ju jätte kul att slippa skolan men liksom jag hatar flunssa och att ligga hemma ensam och bara vara sjuk. Har ätit mycket med vitaminer och appelsiner för att bli frisk ;)

Hur mår ni då? Vad ska ni göra idag? För mig blir det väll bara att mysa hemma och friska mig. Intressant början på min blogg ;) Hehe.

Juste jag såg att jag hade fått några kommentarer och jag blev riktigt glad för det =) trodde nämligen att det här blir en blogg som bara typ jag läser eller så.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: emmy

Hoppas du blir frisk :)

2010-02-07 @ 12:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0