vi drar till stan



Nu har jag väckt Alex och vi har ätit morgonmål. Det blev mackor och youghurt med bär i. Så typisk morgonmål. Vi pussade varandra säkert i en halv timme så nu är vi nog färdiga för en runda på stan. Sen så ska vi och äta på nån bra restaurnt! Mysigt va? Mysig pojkvän jag har va? Han har lovat att jag får bestämma precis allt vad vi gör idag, så det lär väll bli shopping bara ;) Nej jag tror nog att jag köper nån gullig skjorta eller parfym eller nåt annat till min underbara pojkvän! Naw, vad gullig flickvän jag är! 

Aja, nu ska vi nog dra iväg! Ha en underbar dag bitches och var lika gulliga till era pojkvänner som jag är till Alex ;)

Pussss


Kommentarer
Postat av: jennaaah:)

ååååååååh!!!! du och alex verkar vara ett SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gulligt par!!!! :) jag skulle också villa ha en pojkvän....:( vart ifrån hittade du honom? ;)

2010-04-03 @ 17:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0