Saknar min man

Alex åkte igår till Egypten med sin familj! Åh vad jag saknar honom ren! Vi har ju sovit varje natt brevid varandra så det känns så dåligt att sova ensam nu när han inte är här. Ja tänka sig att vi faktist har sovit varje natt tillsammans även om vi inte bor tillsammans ännu och vi är ju bara 14 och 15 år! Gulligt va? Han kommer på måndag tillbax hem. Men hur i helsike ska jag klara mig utan honom? Min man som jag älskar mera än mig själv liksom. Min kram-nalle som jag älskar att kramas med. Jag älskar att känna mig trygg ihans famn.

Ah jag får väll bara sitta och drömma om  honom och tänka i mitt huvud att han är här brevid mig =) Men 1 vecka klarar jag nog! Tiden går snabbt.

Alex, jag vet att du läser det här därför så säger jag nu att jag älskar dig. Puss och ha det bäst med Matias och Sofie och komihåg att sola tillräckligt för min del också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0