Dagens fråga!

Postat av: SAMANTHA

det står att du är 15 år.. hurfan kan du ha sillisar då?:o


Hola Samantha, que pasa? ;)
Ja du har rätt jag är 15 år. Men sillisarna var ju ett skämt som du säkert fattade? Haha jag behöver faktist inte operera större tuttar, eftersom mina egna är ren för stora.. Jag anser inte att bröst operationer är tummen neråt, men jag har inget behov av större bröst när jag redan har samma storlek i tuttarna som kissie som har opererat sina tuttar.. Om inte större tillockmed. Somliga har vettu stora tuttar naturligt, du vet ;) Du är kankse inte en av dom gumman ? Puss


Kommentarer
Postat av: Annelie

Bra skrivet (: kram

2010-04-28 @ 12:17:26
Postat av: Alexandra

Tjoo, har just nu en tävling på bloggen, lust att vara med kanske? Gå in och kolla vad du kan vinna och vad det är för regler! :)

2010-04-28 @ 13:26:18
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0