18.04.2010

Godmorgon ♥

Sovit gott? Jag sov riktigt gott igen som vanligt. Drömde om min nya crush som är typ världens snyggaste ;) Fan vad jag gillar honom.

Idag händer det inget speciellt tror jag, så en ganska tråkig dag kommer det att vara. Solen skiner iallafall så kanske en liten promenad ute i solskenet? Aja, vi får väll se ;)
Oftast så brukar jag inte plugga eller så, men idag känner jag faktist för mig att läsa till modersmåls provet som jag har på onsdag. Är jag månne sjuk när jag känner mig så? Hehe. 

Vad ska ni idag?

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: ellen

har du bara två bästisar? liksom jag menar att har du inte andra vänner och kompisar du brukar vara med? ville bara fråga :) söt blogg ;)

2010-04-18 @ 10:14:33
Postat av: jennifer

idag ska jag ut i solen och kolla på fotboll :)

2010-04-18 @ 10:14:38
URL: http://jennifercarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0