07.04.2010

Hello snyggingar!

Saknat mig igen? Hihi jag kan förstå det! Har ju inte skrivit på typ 3 dagar, så klart att ni har saknat er favvo bloggare ;) Menmen here I am again.

Idag ska jag shoppa med bästisarna =) Najs. Men mina pengar är ju nästan slut eftersom jag shoppade så mycket på måndag! Aja,  jag får väll tigga mera av mamma och pappa då.

Föresten så får ni mina kära läsare månadspeng av era föräldrar? Hur mycket i så fall?
Jag får av mamma 170 euro i månaden asså typ 1700 kronor blir det väll. Av pappa så får jag 200 euro i månaden och det är ju typ 2000 kronorr =) + ännu blogg pengarna som jag får! Gud vad mycket pengar jag får utan att jobba! Bra va? Naw, jag får nog så mycket pengar av mamma och pappa för jag är så gullig =)

Anyway, så ska jag asså träffa bästisarna i stan och så blir det shopping och mat på nån mysig restaurang! Låter ljuvligt, I know ;)  

Pusss vi hörs när jag är hemma!
 


Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg :)

2010-04-07 @ 16:29:39
URL: http://photobylinnnea.blogg.se/
Postat av: MESTELSAH

Tjenatjena. Är allt bra? kika in min kärleksblogg!

2010-04-07 @ 17:21:21
URL: http://mestelsah.blogg.se/
Postat av: e

heeeeeeeerligt

2010-04-07 @ 19:04:33
URL: http://ellieee.devote.se
Postat av: henna

herreguuuuud va du får mycket!!!!! ja brukar få kring 300kronor i månaden...:( :( gullig blogg, förresten ;) :D

2010-04-07 @ 19:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0